Zaalrooster

Voor het Virtual Spinning rooster klik hier.

Maandag Conditie/Fitness 4xb 09.15 – 10.00 uur
Zaktraining 19.00 – 19.45 uur
Bodyshape 18.45 – 19.30 uur
Pump & Shape Vervalt tot 1 Oktober 19.30 – 20.15 uur
Bootcamp 20.00 – 21.00 uur
Hatha Yoga flow
Tot 1 Oktober daarna weer 20.15 -21.15 uur
19.30 – 20.30 uur
Dinsdag Zaktraining 19.15 – 20.00 uur
Woensdag Bodyshape 09.30 – 10.15 uur
Pilates/yoga 18.30 – 19.30 uur
Zaktraining 19.30 – 20.15 uur
* Yin Yoga vervalt tot 1 Oktober 19.30 – 20.30 uur
Donderdag Kickboksen 19.30 – 20.30 uur
Vrijdag Bodyshape 09.15 – 10.00 uur
Zaterdag Total Body Circuit 09.15 – 10.00 uur
Zondag Bodyshape (Power) 10.30 – 11.15 uur
Pilates 11.15 – 12.00 uur

***Yin Yoga:

Yin Yoga is een rustige vorm van yoga waarbij we de houdingen langer vasthouden en spierspanning kunnen loslaten. In de les is er tijd voor lichaam en geest waarbij niet heel intensief wordt bewogen. Door middel van voornamelijke houdingen op de grond kunnen we werken aan de dieper gelegen weefsels zoals bindweefsel en gewrichten. De les is geschikt voor alle niveau’s.

***Hatha Yoga:
Hatha yoga is vorm van yoga om je lichaam en adem te leren beheersen. Een toegankelijke yogavorm waaruit ‘hippe’ vormen van yoga zijn voortgekomen. In de les nemen we ananas/houdingen aan voor lichamelijke oefening en pranayama/ademoefeningen voor het beheersen van adem. De houdingen worden over het algemeen wat langer vastgehouden en er is aandacht voor de filosofische achtergrond. De les is geschikt voor alle niveau’s.

***Hatha flow:
Hatha flow is een yogales met een dynamische en ontspannende ervaring. In de les zitten alle elementen van een traditionele Hatha Yoga les waarbij de houdingen door beweging aan elkaar worden verbonden. De flow zorgt voor beweging en coördinatie. De les is geschikt voor beginners met enige yoga ervaringen en voor (half) gevorderde deelnemers.

***Pilates:
Pilates is ontstaan in de eerste wereldoorlog, Joseph Pilates ontwierp zijn methode ‘The art of controllogy’. Bij Pilates werken  we vanuit de kern van het lichaam, het ‘Powerhouse’. We gebruiken de dieper gelegen spieren om je houding te verbeteren, maar ook voor het herstel van blessures en bij het verbeteren/verminderen van fysieke ongemakken zoals rugklachten. De basic les is toegankelijk voor alle niveau’s. De lessen met attributen zijn toegankelijk voor alle niveau’s, maar bij fysieke klachten is het advies om eerste enkele basis lessen te volgen.

Bij minder dan vijf personen gaat de les niet door!